×

Na stronie http://www.imz.pl stosujemy pliki cookies (ciasteczka) w celu gromadzenia danych statystycznych oraz prawidłowego funkcjonowania niektórych elementów serwisu. Pliki te mogą być umieszczane na Państwa urządzeniach służących do odczytu stron. Dalsze korzystanie z naszej strony oznacza, że wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamówienia publiczne < 130.000 zł

Dostawa 5 urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta do Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Metalurgii Żelaza im. St. Staszica

Numer postępowania Status Rodzaj Termin składania ofert Miejsce składania ofert

konkurs ofert

Rozstrzygnięty
2021-02-25
Dostawy 2021-02-12 10:00:00 Sieć Badawcza Łukasiewicz IMŻ, Dział DZ pok. 38

Informacje dodatkowe

W dniu 11.02.2021 Zamawiający dokonał zmiany w opisie przedmiotu zamówienia wraz z przedłużeniem terminu składania ofert.

Zmiany zostały zaznaczone poniżej

Zamawiający zamieścił pytania i odpowiedzi do konkursu ofert.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Zakup:

3 sztuki - urządzenie wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub C4050i wyposażone w:

  1. Moduł rozpoznawania tekstu OCR LK-105v4
  2. Moduł faksu FK-517
  3. Komplet oryginalnych materiałów eksploatacyjnych

2 sztuki - urządzenie wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub C300i wyposażone w:

  1. Moduł rozpoznawania tekstu OCR LK-105v4
  2. Automatyczny podajnik dokumentów Dualscan DF-714
  3. Podstawę urządzenia DK-516x z szafką
  4. Komplet oryginalnych materiałów eksploatacyjnych

1 sztuka - oprogramowanie SmartScanOCR do 10000 stron miesięcznie na 10 urządzeń. Oprogramowanie musi przetwarzać treści z dokumentów papierowych w językach polskim i angielskim do formatów edytowalnych minimum docx, xlsx oraz przeszukiwalny pdf. Musi być zapewniona współpraca z Active Directory

Zakup urządzeń obejmuje również dostawę, instalację, aktualizację oprogramowania, szkolenie u klienta oraz wsparcie techniczne w okresie gwarancyjnym. Gwarancja producenta wynosi 36 miesięcy.

Zakup oprogramowania SmartScanOCR obejmuje instalację, aktualizację, konfigurację i szkolenie u klienta oraz bezpłatną aktualizację oprogramowania w ciągu 36 miesięcy.

Oferty można składać:

w terminie do dnia 12.02.2021 r. do godziny 10.00.

ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT NA 19.02.2021 DO GODZINY 10.00

Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:

dr inż. Jacek Loska

tel. 032 23 45 222,

email: jacek.loska@imz.pl

Załączniki

Data umieszczenia Plik do pobrania
2021-02-04 Ogłoszenie
2021-02-04 Klauzula RODO
2021-02-08 pytania i odpowiedzi
2021-02-11 ZMIANA OGŁOSZENIA
2021-02-25 Rozstrzygnięcie konkursu
powrót wersja do druku