×

Na stronie http://www.imz.pl stosujemy pliki cookies (ciasteczka) w celu gromadzenia danych statystycznych oraz prawidłowego funkcjonowania niektórych elementów serwisu. Pliki te mogą być umieszczane na Państwa urządzeniach służących do odczytu stron. Dalsze korzystanie z naszej strony oznacza, że wyrażają Państwo zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamówienia publiczne

Dostawa zasilacza UPS z szynami montażowymi typu RACK do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Metalurgii Żelaza im. St. Staszica

Numer postępowania Status Rodzaj Termin składania ofert Miejsce składania ofert

konkurs ofert

Rozstrzygnięty
2021-10-20
Dostawy 2021-07-14 10:00:00 Sieć Badawcza Łukasiewicz IMŻ, Dział DZ pok. 38

Informacje dodatkowe

Dostawa zasilacza UPS z szynami montażowymi typu RACK do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Metalurgii Żelaza im. St. Staszica

Opis przedmiotu zamówienia:

Zakup:

     - Zasilacz Primergy Online UPS S2 3kVA / 2,7kW R/T (2U) 3000VA / 2700W Tower/Rack  convertible (Rack 2U) Online (VFI) UPS z zestawem montażowym typu RACK– 1 sztuka

Zakup urządzenia obejmuje również dostawę, instalację, aktualizację oprogramowania, szkolenie u klienta oraz wsparcie techniczne w okresie gwarancyjnym. Gwarancja producenta wynosi 36 miesięcy.

Sposób sporządzania oferty:

Oferta powinna zawierać cenę, termin realizacji, warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego a także warunki i termin płatności,. Ofertę należy sporządzić wypełniając poniższą tabelę:

Nazwa produktu

Ilość

Cena

jednostkowa

 

Warunki gwarancji

 

 

Termin realizacji

 

 

Warunki
i termin płatności

Zasilacz Primergy Online UPS S2 3kVA / 2,7kW R/T (2U) 3000VA / 2700W Tower/Rack convertible (Rack 2U) Online (VFI) UPS z zestawem montażowym typu RACK

1

 

 

 

 

Termin i miejsce składania ofert:

Oferty można składać:

  • w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego – Budynek A, pokój 38,
  • drogą elektroniczną na adres zamowienia@imz.pl 

w terminie do dnia 14.07.2021 r. do godziny 10.00.

Warunki dostawy i płatności:

Termin dostawy:  preferowany do 7 dni na podstawie otrzymanego zamówienia.

Warunki płatności: Przelew 14 dni po dostawie, na podstawie protokołu odbioru i otrzymanej faktury.

W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu podpisany egzemplarz oferty.

Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na publikację danych z oferty (takich jak nazwa Oferenta, cena złożonej oferty itp.).

Wyniki postępowania zostaną umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.

Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na publikację danych z oferty (nazwa Oferenta, cena złożonej oferty itp.).

Osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcami:

dr inż. Jacek Loska

tel. 32 23 45 222,

email: jacek.loska@imz.pl

 

Załączniki

Data umieszczenia Plik do pobrania
2021-07-07 formularz ofertowy
2021-07-07 Klauzula RODO
2021-10-20 Rozstrzygnięcie konkursu